Η ερμηνεία της φωτογραφίας βρέθηκε στο επίκεντρο μελέτης από ερευνητές, οι οποίοι βασίστηκαν στο λεγόμενο «Big 5», το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε προσλήψεις σε εταιρίες. Πρόκειται για τις εξής πέντε κατηγορίες: εσωστρέφεια-εξωστρέφεια, πόσο «ανοικτός» είναι κάποιος σε νέες εμπειρίες, ευσυνειδησία, δεκτικότητα/συγκαταβατικότητα και νευρωτισμός.
Eξωστρέφεια: Οι εξωστρεφείς συχνά είναι περιτριγυρισμένοι από άλλα άτομα, οι φωτογραφίες τους είναι έγχρωμες και χαμογελούν διάπλατα. Αν η φωτογραφία προφίλ περιλαμβάνει φίλους και πολλά χαμόγελα, τότε είναι σίγουρο ότι έχει κανείς να κάνει με εξωστρεφές και αισιόδοξο άτομο.
Ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες: Οι φωτογραφίες έχουν μεγαλύτερη αντίθεση και είναι γενικά πιο καλλιτεχνικές ή ασυνήθιστες. Οι χρήστες που είναι πιο ανοιχτοί και μοντέρνοι είναι πιθανό να έχουν εικόνες προφίλ κάτι άλλο εκτός από το πρόσωπό τους, κάνοντας κάτι μη αναμενόμενο.
Ευσυνειδησία: Οι χρήστες χρησιμοποιούν φωτογραφίες με φυσικό φως και χρώματα της φύσης. Οι φωτογραφίες τους εκφράζουν ιδιαίτερο συναίσθημα.
Νευρωτισμός: Μια απλή φωτογραφία με λίγο χρώμα είναι σημάδι έντονου νευρωτισμού. Ενδέχεται, επίσης, να έχουν κενή έκφραση ή ακόμα και να κρύβουν το πρόσωπό τους. Mαρτυρά άτομο με ανασφάλειες και χαμηλή αυτοεκτίμηση.
Δεκτικότητα/συγκαταβατικότητα: Οι φωτογραφίες τους έχουν συχνά πρόσωπα, είναι φωτεινές και πολύχρωμες. Ακόμη κι αν μια φωτογραφία δεν τους κολακεύει, θα τους δείτε πάντα να χαμογελούν. Δεκτικοί και ευγενικοί χρηστες αναρτούν σχετικά μέτριες εικόνες του εαυτού τους.
Πηγή: Bovary.gr